Ben jij een starter en wil je zelf aan de slag? Lees dan hier verder>>
Samen-Doe-Sessie

Aan de slag met een Customer Journey | Klantreis

Ontdek de route die jouw bezoeker neemt voordat hij klant wordt

Sandra kijkt mee bij een opdracht van een klant

Voor wie?

  • Je doet je eigen marketing
  • Je wilt graag bijleren
  • Je wilt begrijpen hoe je meer klanten krijgt door aanpassingen in de klant contactmomenten te maken
  • Je wilt ontdekken waar de bottleneck zit

Dan is dit is dit echt iets voor jou!

Sessies zijn online en offline met 4-6 ondernemers per keer.

Begrijpen waar en wat je moet aanpassen

In een sessie waarin ik je uitleg wat de klantreis is, gaan we ook praktisch aan de slag met jouw klantreis.

Wat leer je in deze Samen-Doe-Sessie

  • Een klantreis te beschrijven
  • Waar de klantreis knelt (bottleneck)
  • Hoe je logische stappen in bouwt naar een conversie

Wat je nog meer krijgt in deze sessie van 2 uur

  • 1 jaar toegang tot de training ‘klantreis’
  • mogelijkheid tot feedback van medeondernemers
  • sjablonen voor klantreis en persona
  • toegang tot de besloten Facebook groep

Wat kan je verwachten?

We starten met de theorie waarin ik uitleg wat een klantreis (customer journey) is.

In het tweede uur ga je zelf aan de slag om een klantreis en persona uit te schrijven. Mocht je er aan toe komen dan kan je al starten met de aanpassingen in je website, nieuwsbrief of social posts.

Feedback, nieuwe motivatie en enthousiast weer aan de slag met je eigen online marketing.

Veelgestelde vragen

Wat gaan we doen bij een sessie?

Dit is de globale planning

9:15 inloop
9:30 start met korte kennismaking
9:50-10:30 De theorie
korte pauze
10:40-11:30 Zelf aan de slag, ik sta klaar voor vragen en hulp
11:30 einde sessie

Is er een verschil tussen de off en online versie

Soms doen we geen pauze. En ik kan alleen via schermdelen meekijken als er daadwerkelijk vragen zijn. 

In de praktijk ben je wat meer op jezelf aangewezen als het gaat om de uitvoering. 

Verhoudingsgewijs ben ik wat meer aan het woord om uit te leggen.

Ik moest afzeggen maar heb al wel betaald

De sessies zijn ook een bron van kennis doordat je informatie deelt en ervaringen uitwisselt. Om deze reden moeten er minimaal 4 deelnemers zijn. Dubbelcheck of je echt kan en zeg niet te gemakkelijk af.

Als je toch moet afzeggen dan kan je iemand anders in jouw plaats laten gaan of krijg je een tegoed voor een andere sessie.

Welke lokatie gebruik je?

Op lokatie:

BijHanz of bij Co, beide in Zwolle.

De online sessie wordt via Zoom gegeven.

Wat moet ik meenemen

Laptop+lader
ww van programma’s die je gebruikt

Vragenlijstje
Eerder gemaakte persona’s of klantenlijsten

Hoe kan ik me voorbereiden?

Als je sessie online koopt heb je direct toegang tot de training. Hier kan je alvast de theorie lezen. Eventueel begin je met een opzetje voor de klantreis en persona.

Verder is het wijs om een programma in te stellen waarmee je bezoekers kan meten. Verder moet je de acties van een klant inzichtelijk kunnen maken (meten en/of inzien). Gebruik hiervoor, Burst, Clicky, Google Analytics o.i.d.

Post- en vestigingsadres

Timmermeesterslaan 44 8014 EM Zwolle

Bezoekadres / Kantoor
Ik heb momenteel een flexplek bij verschillende verzamelgebouwen.

Btw-ID NL001413297B10
KVK 53368959

Let op: alle genoemde prijzen op deze website zijn excl. 21% btw

Contactgegevens

Fotografie

De meeste foto's zijn gemaakt door Marieke Vogelzang van Time to shine. Beelden zijn eigendom van Marieke en mogen niet gebruikt worden zonder toestemming.

Overige foto's komen van Unsplash of zijn in eigen beheer gemaakt met toestemming van mijn klanten.