Alles-in-een-pakket

Wil jij alles in een keer goed regelen en ook actief aan de slag om met online marketing om nieuwe leads en klanten te krijgen via jouw website?

Kies dan voor het alles-in-een pakket en je ontvangt:

  • Strategiesessie
  • WordPress website + 1 jaar onderhoud
  • MailChimp template en ingericht account
  • Maandelijks meedoen met de samen-doe-sessies
  • strippenkaart 5 uur - vrij te besteden
  • Papieren weekplanner

Stap 1 - Je online strategie bepalen

Het hebben van een website, nieuwsbrief, social media account is een onderdeel van je online strategie. Maar hoe bepaal je nu zo’n strategie en hoe gebruik je deze? Dit is onze eerste stap

  1. Doelen stellen
  2. Voor wie doe ik het?
  3. Unique selling points (USP’s)
  4. Waar bevind zich jouw doelgroep
  5. Doel en online strategie te bepalen.

Meer hierover kan je lezen in deze blogs:

Je online strategie bepalen

Online marketing als onderdeel van je strategie

 

Strategiesessie

Alleen of met je team

In een sessie van drie uur gaan we een strategie bepalen?

Ik maak er een verslag van zodat je een mooi naslagwerk hebt die je bij je online marketing kan gebruiken. Je gaat naar huis met nieuwe ideeën en handvaten om zelf je wekelijkse online marketing acties te bepalen. Je krijgt een papieren weekplanner cadeau.

Stap 2 - Huisstijl ontwerp / Look & Feel

Vertrouwen wekken, herkenbaarheid

Een goed verzorgde huisstijl en een goede consitente uitvoering naar website, nieuwsbrief en social media zorgt voor vertrouwen in jouw en en je merk.

Grafisch Ontwerp

Laat je huisstijl bij voorkeur door een grafisch ontwerper of vormgever ontwerpen en ga niet zelf aan de slag. Ik kan je voorstellen aan een aantal collega's mocht je nog iemand zoeken.

Uitwerking naar website en nieuwsbrief

In overleg met de ontwerper kan ik het vanuit het huisstijl handboek de vormgeving doortrekken naar de online uitingen. Ik ben zelf opgeleid als grafisch ontwerper maar ontwerp alleen nog voor online.

Stap 3 - Content en functioneel ontwerp

Teksten

Ga bij het schrijven van je teksten uit dat elke pagina op je website een doel moet hebben. Dat bied een kader en maakt het voor je zelf makkelijker om de teksten te schrijven of te laten schrijven. Besteed je het schrijven uit dan is het goed om eerst de website structuur te bepalen.

Fotografie

Voor de website kan je het beste werken met je eigen foto's omdat deze uniek zijn en het beste aansluiten bij jouw huisstijl. We kunnen samen een briefing schrijven voor je fotograaf of we bepalen samen welke stockfoto's we gaan gebruiken.

Website structuur

De website structuur is voor mij een handvat op de layouts van de pagina's te bepalen en te kunnen starten met het ontwerp. Dit onderdeel kunnen wij samen doen of doe je samen met je grafisch ontwerper. Deze stuurt mij dit dan toe als onderdeel van het huistijl handboek of stylesheet.

Stap 4 - Opzetten testomgeving

Vanaf het moment dat de website structuur duidelijk is kan ik een testomgeving voor je klaar zetten. Gaat het om een restyling van een bestaande website dan importeer ik indien nodig de content uit je huidige website.

Uitleg Yootheme pagebuilder en Gutenberg editor

Zodra de teksten (en de foto's) er zijn kan ik je een een tweetal sessies uitleggen hoe WordPress werkt, alsmede de pagebuilder voor de pagina's en de nieuwe Gutenberg editor voor het bloggen. Je kan vanaf dit moment zelf je teksten gaan plaatsen en aanpassen. ook leg ik je uit hoe je zelf foto's en headers kan plaatsen en hoe je ze kan aanpassen.

Technische Instellingen

Ik stel WordPress helemaal voor je in en zorg dat o.a. logo, favicon, touch-icons en blog instellingen goed worden ingesteld. Als er extra functionaliteiten nodig zijn zoals een formulier, deelknoppen, koppeling met Google Search Console en Mailchimp.

Huisstijl

Vanuit de huisstijl bepaal ik een vormgeving voor de pagina's en de onderdelen (header, zijkolom, teaders, call-to-action etc) daarbinnen. Het kleurenschema, huisstijl-elementen en fonts worden in deze stap ook doorgevoerd.

Testomgeving

In de testomgeving is er ruimte om uit te proberen en mag er iets fout gaan. Je krijgt de tijd om bekend te worden met het systeem. Zodra het ontwerp akkoord is en de content geplaatst gaan we over naar live gang.

Stap 5 - MailChimp en social media headers

Zodra je jouw weg in je nieuwe website begint te vinden ga ik aan de slag met je MailChimp account. Ik help je met de opzet, importeren van adressen en het instellen van je eerste campagne en de koppelingen naar social media en Google Analytics.

Samen besliisen we wat de vaste onderdelen van je nieuwsbrief worden en maak ik een template voor je.

Social media headers

Het is belangrijk dat je huisstijl op alle kanalen hetzelfde is, ik maak (of help je daarbij) ook de verschillende headers die je kan plaatsen op Twitter, Facebook en LinkedIn. 

Contacten mailen dat je nieuwe website live staat/gaat

De livegang is uiteraard een feestje en een mooi moment om de aandacht te vragen. Zodra de website live is gaan we samen je eerste nieuwsbrief versturen. Daarnaast zorgen we dat er een update gaat naar de verschillende social media kanalen.

 

Stap 6 - Live gang website

Het blijft altijd spannend en je hebt er lang naar toe gewerkt maar nu is het zover!

Hosting

Je bent vrij om je eigen hostingprovider te kiezen. Zodra je er klaar voor bent zal ik de oude website verwijderen en de nieuwe plaatsen. Bij een nieuw hosting pakket zal ik je helpen met het aanmaken van een e-mailadres en mailbox instellen. 

Stap 7 - Je nieuwe website staat live en nu??

Nu gaat het er om dat je altijd bezig blijft met je online marketing. Zorg dat je website up-to-date blijft en start met bloggen en als dat niet je ding is zorg dan dat je met regelmaat onder de aandacht blijft door middel van je nieuwsbrief en updates op social media.

Samen-Doe-Sessies

Heb je een actie, nieuwe dienst of een product dan kan je daarvoor een speciale landings en/of salespagina maken. Tijdens de maandelijkse samen-doe-sessies leer je hoe je dit zelf kan doen.

Strippenkaart

Bij het all-inclusive pakket ontvang je ook een strippenkaart van 5 uur (1 jaar geldig). Deze mag je naar eigen inzicht gebruiken voor het stellen van vragen, uitlegsessies, of het uitbesteden van updates of wijzigingen.

Onderhoudscontract

Je ontvangt ook een onderhoudscontract voor 1 jaar. Ik doe dan per kwartaal de updates van de plugins, template en WordPress en zorg dat er backups worden gemaakt.

Stap 8 - Nieuw jaar en nieuwe doelen

Het eerste jaar zit er op. Tijd om nieuwe plannen te maken en nieuwe doelen te stellen.

We plannen een afspraak in om samen naar de online strategie te kijken en maken een plan voor het nieuwe jaar.

Samen-doe-Sessies - speciale pakketprijs

Ga je voor een 2e jaar meedoen dan kan ik je deze voor een speciale prijs aanbieden. Neem contact op om hier meer over te horen.

Onderhoudscontract

Een onderhoudscontract kost € 150,- excl. btw, meer info vind je hier >>

Strippenkaarten

De strippenkaarten kan je gebruiken voor losse samen-doe-sessies maar ook voor het uitbesteden van website klusjes. meer info vind je hier >>

Strippenkaart

WordPress en MailChimp

Met een strippenkaart koop je van te voren uren in.  Je kan het gebruiken voor aanpassingen aan je website, losse vragen of advies. Ik reken minimaal een kwartier per keer.

2 soorten kaarten

              Aantal uur          Kosten    Uurtarief
Kaart # 1      5       €  350,-     € 70,00
Kaart # 2     10     €  650,-     € 65,00

binnen 1 jaar opmaken, 1 jaar geldig na factuurdatum.

Training op maat

WordPress en MailChimp

Het is mogelijk een training op maat te volgen. Ik heb geen kant en klaar pakket klaarliggen want elk persoon is anders en leert sneller of langzamer dan een ander.

Vaak zijn het twee 1-op-1 sessies (op lokatie) van twee uur en behandelen wat diegene wil leren. Als je al een tijdje met je website werkt kunnen deze vragen ook heel specifiek zijn. Met een strippenkaart van 5 uur houd je dan nog één uur over om op later tijdstip nog eens een korte vraag te stellen.

Dit gaat dan vaak via mail of skype, indien nodig maak een kort instructiefilmpje.

Contactgegevens

Btw-ID NL001413297B10
KVK 53368959

Post- en vestigingsadres

Timmermeesterslaan 44 8014 EM Zwolle

Bezoekadres / Kantoor

Esdoornstraat 3 8021 WB Zwolle

Alle (cookie)scripts worden geblokkeerd totdat je klikt op accepteren. meer info

Onderaan in de footer vind je een link naar mijn privacy- en cookiebeleid. Hieronder een korte samenvatting:

Alle gegevens die worden verzameld via Google Analytics zijn anoniem. Ik hoef hier geen toestemming voor te vragen, maar het is wel fijn om te weten dat ik dit gebruik.
Maak je gebruik van formulieren of de reactiemogelijkheid op deze website. Dan maak je automatisch de keuze voor het plaatsen van cookies. Het is niet mogelijk deze opties te gebruiken zonder het plaatsen van cookies. Uiteraard bewaar ik je mail of aanvraag niet langer dan nodig. Reacties en aanvragen via een formulier op worden opgeslagen op mijn website en in mijn Gmail.
Meld je je aan voor een MailChimp nieuwsbrief dan worden deze gegevens opgeslagen in mijn MailChimp account, totdat je jezelf weer afmeld.

Sluit venster